košík
0,00 Eur | 0/0ks
 
Filter » Autor
NOVINKY - KNIHY
  • Obnoviť filter
  • Zoradiť podľa
  • Zobraziť
  • z 2
  • Riadkové zobrazenie
  • Zobrazenie v boxoch
Knihy Doplnkový tovar Liečenie
Pripravujeme (Knihy) Zľavy 30% a viac Výpredaj od 0,10 EUR
StavNázovAutorVydavateľKategóriaPôv. c.Naša c.ZľavaSkladPočet
Vplyv

Vplyv

Vplyv
Psychológia presviedčania
ISBN: 978-80-8109-259-6
Formát: Brož., 266 strán, 225 x 155

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Kniha Vplyv zrozumiteľne vysvetľuje, prečotak ľahko podľahneme zdanlivo nenásilnej manipulácii a na všetko, čo nám ponúknu, povieme „áno".

Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politky, predajných stratégii známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu" - princíp ovplyvňovania či predsviedčania, ktorému máme tendenie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie. Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak - ako sa voči nim obrniť.

Kniha sa tak stáva vybornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblasti marketingu, PR, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.

Cialdini R...EASTONE ...Psychológi...13.9911.898.00%
Vplyv - Psychológi...

Vplyv - Psychológia presviedčania

Vplyv - Psychológia presviedčania
Doplnené a rozšírené vydanie
ISBN: 978-80-8109-426-2
Formát: Viaz., 496 strán, 234 x 167

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.

Cialdini R...EASTONE ...Psychológi...19.9918.398.00%