(142969)

Vypredané
Vplyv
Psychológia presviedčania
Preklad: Petruš Stanislav
Jazyk: slovenský
Vydavateľ: EASTONE BOOKS
Kategória: Psychológia podnikateľská, Podnikanie, Peniaze
ISBN: 978-80-8109-259-6
EAN: 9788081092596
Krajina pôvodu: Slovensko
Formát: Brož., 266 strán, 155 x 225
Rok vydania: 2014
Pôvodná cena: | 13.99 EUR | ||
Naša cena: | 11.89 EUR | ||
Zľava: | 8.00 % | ||
Ušetríte: | 2.10 EUR |
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Kniha Vplyv zrozumiteľne vysvetľuje, prečotak ľahko podľahneme zdanlivo nenásilnej manipulácii a na všetko, čo nám ponúknu, povieme „áno".
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politky, predajných stratégii známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu" - princíp ovplyvňovania či predsviedčania, ktorému máme tendenie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie. Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak - ako sa voči nim obrniť.
Kniha sa tak stáva vybornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblasti marketingu, PR, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.